همه دروس اضافه شد
سوال و راهنمای تصحیح امتحان نهایی دانش آموزان (بزرگسالان و داوطلبان)
دورهی پیش دانشگاهی
در نیم سال دوم (اردیبهشت ماه) سال تحصیلی 91-92
ساعت امتحان رشته تحصیلی روز و تاریخ امتحان |
۱۰:30 صبح |
||||
علوم ریاضی |
علوم تجربی |
علوم انسانی |
علوم و معارف اسلامی |
هنر |
|
چهارشنبه 25/02/۱۳۹2 |
|||||
شنبه 28/02/۱۳۹۱ |
|||||
دوشنبه 30/02/۱۳۹۱ |
زبان فارسی
|
زبان فارسی
|
زبان فارسی
|
زبان فارسی
|
زبان فارسی
|
شنبه 01/03/۱۳۹۱ |
فیزیک |
فیزیک |
ادبیات فارسی |
فقه و اصول |
آشنایی با میراث فرهنگی ایران |
منبع : سایت کنکور
عنوان | نوع فایل |
دانلود سوالات نهایی حسابان: دیماه 1392 | pdf file |
دانلود سوالات نهایی حسابان: شهریور 1392 | pdf file |
دانلود سوالات نهایی حسابان: خرداد 1392 | pdf file |
دانلود سوالات نهایی حسابان: دیماه 1391 | pdf file |
دانلود سوالات نهایی حسابان: شهریور 1391 | pdf file |
دانلود سوالات نهایی حسابان: خرداد 1391 | pdf file |
سوالات نهایی درس حسابان-سال سوم رشته ریاضی
روش های کاهش اضطراب امتحان :
با توجه به تاثیر مخربی که اضطراب امتحان در نظام آموزشی به جا می گذارد ، لزوم کمک رسانی به منظور جلوگیری ازافت تحصیلی احساس می شود که ما به برخی از روش های در مانی و یاریگر در این حیطه اشاره می کنیم.
1-درمان دارویی.
2- درمان شناختی : بیان خود، ابراز خود ، آگاهی ازافکار پریشان ومولد اضطراب.
3- درمان منطقی – هیجانی : بازسازی اعتقادات و باورهای غیر منطقی افراد، که پایه اختلال هیجانی و رفتار علیه خود می باشد.
4- حساسیت زدایی منظم.
5- کسب مهارت های مطالعه.
6- استفاده ازروش های تن –آرامی ( رفتاردرمانیrelaxation)
برای خواندن مقاله به "ادامه مطلب" مراجعه کنید ...
ادامه مطلب ...داوطلبان کنکور در هنگام تستزدن صورت سوال را کامل خوانده، به نکته یا نکات کلیدی سوال توجه کنند، سپس تمام گزینهها را با دقت بخوانند و حتی اگر مطمئن هستند که گزینه اول پاسخ سوال است، سایر گزینهها را نیز بخوانند، چون گاهی اوقات پس از خواندن هر چهار گزینه به نکته انحرافی سوال پی میبرند.
به "ادامه مطلب " مراجعه کنید.....
با توجه به پیشرفت روزافزون دانش و فناوری و اهمیت فراوان یادگیری و
توانایی حل مسایل و مشکلات پیچیده عصر فناوری، شناخت همه جانبه
توانمندیهای روانشناختی، اهمیتی ویژه یافته است.
در این میان عواملی که در موفقیت فردی در ابعاد تحصیلی، شغلی، زناشویی و
... دخیل هستند بیش از پیش مورد توجه و مطالعه قرار گرفتهاند. نکته شایان
ذکر این است که بر خلاف باور قدیمی و رایج بین عموم مردم،
هوشبهر یا IQ به تنهایی در موفقیت افراد در ابعاد ذکر شده نقش
چندانی ایفا نمیکند. مشاهدات و مطالعات حاکی از ان است که بسیاری از
افراد که دارای IQ یا
هوشبهر بالاتر از متوسط هستند در عمل توفیق چندانی در تحصیل و
اشتغال ... ندارند.
این موضوع منجر به مطرح شدن این پرسش شده که چه عوامل موثر دیگری در کنار هوشبهر تعیین کننده هستند؟